MEC Schimbă modificarea

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/813836/Fara-subiecte-afisate-pe-net-la-Bacalaureat/

Cu toate că am promis că nu mă mai preocupă problema BACului până când nu sunt implicată direct, uite că am dat click pe linkul de mai sus... Mi s-a confirmat ipoteza că degeaba am acum impresia că ştiu ce examene voi da, în doi ani totul va fi exact pe dos.

Vestea bună: La BAC nu se mai afişează pe Internet subiectele.
Vestea proastă: Rămâne în continuare instaurat regimul tezelor unice, ceea este o mare prostie. Una e să fii stresat doi ani aproape continuu, şi alta să îţi dai seama cum este un examen adevărat, aşa cum era pe vremuri capacitatea.

Per total, sora mea, care trece pe a cincea, o păţeşte mai rău decât mine, care trec pe a unsprezecea. Dar, bineînţeles, până anul viitor, probabil se desfiinţează tezele unice, BACul va insemna trei teste grilă (la mate, română şi religie intensiv), elevii vor fi implicaţi cu toţii în programul "laptele, cornul, mierea, fructele, batoanele energizante, napolitanele şi cocktailurile dietetice", iar absolvenţii de facultate îşi vor permite să-şi cumpere, dintr-un salariu de McDonalds, o diplomă bunicică.

Nu exclud nicio posiblitate.

0 Response to "MEC Schimbă modificarea"