Antihristul si Statele Unite

Eu îi citesc blogul lui TLP. Nu sunt eu de acord cu tot ce zice, pentru că nu sunt fundamental împotriva religiei. Sunt, în schimb, de acord că principiile religiei au fost extrapolate şi ceea ce a devenit biserica nu este tocmai ceea ce şi-au imaginat fondatorii, fie ei Allah, Buddha sau Iisus.

Am citit, cred că la visurat pe blog, că Biserica Ortdoxă Română s-a hotărât să ajute sinistraţii. Nu să dea ceva bani sau să meargă să zidească noi case, ci... Suspans, suspans... Au deschis un cont bancar pentru donaţii! Asta pentru că mai marii bisericii sunt sufletişti, miloşi, buni cu cei care suferă.

Ei, apropo de TLP şi de ce scrie, de pe blogul lui am citit una şi mai bună din partea cvasi-religioşilor. (Teoria mea este că religia este oarecum intimă, personală, şi nu e cazul să o fluturi prin faţa tuturor.) Aceste fiinţe, aceste persoane docte şi spirituale, au descoperit că John McCain e Antihristul, pe baze vezi-Doamne reale, adică pe interpretarea unor texte din Biblie. Şi nu numai atât: e Antihrist dar şi descendentul unui român. Adică Biblia zice că Antihristul e român.

Poftim?

Da, Antihristul e român, dacă e să ne luăm după super-fundaţia de reasearch biblic True Bible Society. Dar, pentru că eu cel puţin sunt o optimistă convinsă, să luăm partea bună a lucrurilor: străinii vor adăuga un nume celebru în plus alături de restul românilor cunoscuţi peste hotare. Acum, lista va fi Nadia Comăneci, Dracula, Ceuşescu, Hagi, Ilie Năstase şi ... Antihristul.

Unii ar zice "F**k me, I'm famous." Nu sunt de acord.

Sursa ştirii: TLP şi Hotnews.

1 Response to "Antihristul si Statele Unite"

  1. Anonymous August 9, 2008 at 3:35 PM
    O scurta clarificare: motivu' pentru care eu imi bat morcovii de religie e ca e atat de raspandita incat a ajuns un pericol la libertatile noastre, daca nu legal, atunci cultural.

    Spune undeva ca n-ai "frica de dumnezo" si imediat se indreapta spre tine priviri si degete.

    In rest, in viata lui personala omul sa faca ce vrea el. Sa se inchine la burlanul pe care se scurge apa, din partea mea.