Un om cinstit promite

... şi îşi respectă promisiunea, nu? Un afacerist care îşi dă cuvântul şi-l ţine, indiferent de domeniu. Fotbalul nu e o excepţie, iar mi Andone îmi plăcea foarte mult. Deşi echipa mea de suflet nu poate fi alta decât Universitatea Cluj (permiteţi-mi un :x pentru U-nica echipă clujeană adevărată) şi, implicit, echipa rivală îmi displace, să recunoaştem că Ando e un antrenor bun, muncitor, care a reuşit să facă minuni cu CFR-ul şi nu numai.

Era singurul om din văgăuna aia de stadion care îmi plăcea. Şi Paskany (omul de afaceri onest la care mă refeream atât de ironic în titlu) era încântat de ceea ce a făcut Ando cu echipa de trei lulele pe care o finanţa până acum şi decalara cu mare fast că Fălcosul va îmbătrâni pe banca tehnică de la CFR. Nu trece mult timp şi hop!, apare ştirea că antrenorul a fost demis. Aşa le trebuie, dacă asta este noţiunea lor de promisiune şi de onestitate...

Păcat pentru cei de la CFR că pierd un om de bază. Păcat pentru Andone, că poate şi-ar fi dorit să rămână, dar aşa merge lumea: când nu mai ai nevoie de jucăriile preferate din copilărie le arunci fără jenă. Acum nimeni nu mai creşte valoarea CFR-ului în ochii mei.

1 Response to "Un om cinstit promite"

  1. Anonymous September 3, 2008 at 10:49 PM
    numa bine...acuma ii putem uri in totalitate... ando era singuru care imi placea de la echipa din cocina... NUMAI "U"!