În viaţă şi în stare bună

"Ostaticii români răpţi în Sahar sunt în viaţă şi în stare bună." citez aici ştiri.ROL.ro care citează NewsIn, care citează Reuters. Nu ştiu de unde până unde s-a ajuns la această expresie, dar nu cred că dacă m-ar fi răpit cineva m-aş fi simţit atât de ... în stare bună.

Păi ce? Arăta oamenii a a calculatoare trimise prin poştă, sau a maşini second, să aprecieze cineva că sunt în stare bună? Sau te pomeni că ei s-au trezit comentând:


Mdaaa, stă un tip cu puşca la capul meu, mi-au rupt vreo două oase, n-am mâncat decât apă cu pită în ultimele ore, dar în general mă simt bine, deci am o stare generală bună.
Acum sunt şi eu puţin Gică Contra. Oricum, dacă foloseau o expresie precum integri din punct de vedere fizic, atunci nu înţelegea mamaia ştirile de la ora 5, şi nici ţăranul Audi nu era prea impresionat de eveniment.

0 Response to "În viaţă şi în stare bună"