Scandal, sport şi două tipe

Nu sună bine titlul? Nu sună a tabloid? Pentru că, mai nou, mi se pare că şi blogul mi s-a tabloidizat. Ieri am avut cel mai mare număr de vizitatori unici de când am început RealCrimson, cărora le mulţumesc mult. Totuşi, se pare că atrag aşa mulţi numai atunci când e vorba de ProTv, de Elodia şi de alte chestii de senzaţie. Atunci ne jucăm de-a tabloidul în continuare?

Nu. Pentru că azi sunt pusă pe critică. În primul rând, să ne ocupăm de mizeria fotbalistică. Naţionala de fotbal a României s-a chinuit să-i bată pe cei din Insulele Feroe, în minutul 60 reuşind să bage un gol în poarta adversă pentru 1-0. Marcatorul a fost Răzvan Cociş, cel care acum câţiva ani juca la "U". Restul pe spate ca viruşii: Ghionea primeşte cartonaş roşu, Rădoi accidentat (nu că n-ar fi accidentat de obicei) şi Ovidiu Petre are baiuri la genunchi, sau după cum spune sport.ro, e fragil. Mânca-var mama de sensibili, fotbalicioşilor! Feroe trebuiau să fie ciuca bătăilor. Sunteţi plătiţi să bateţi mingiuca, să alergaţi şi să daţi cu piciorul într-o chestie de piele cu aer înăuntru... dar voi sunteţi sensibili.

Cel mai mişto mi s-a părut Piţurcă, care a ieşit să dea din gură şi s-a trezit zicând:

Am făcut un meci spectaculos!
Ce-am făcut? 1-0 e spectaculos? Să primeşti roşu pentru că ai lovit pe unu' din echipa adversă de l-ai culcat la pământ? Asta nu e spectacol, e ruşine.

Trecem la gagici şi scandal, da? Ia uite două tabloide şi ce poze au în ele. Mai jos este un screenshot al ediţiei online din Libertatea, cu o tipă de altfel drăguţă, dar care cică îşi vinde virginitatea. În articol este vorba de tânăra britanică Natalie Dylan, care are nevoie de bani pentru un masterat. Bineînţeles, câteva rânduri mai jos, nu mai e vorba de niciun masterat, ci de plata unor datorii ale tatălui ei.

Şi acum CanCan, un alt ziar de scandal şi de succes, care ia poza, o fotoşopează, pune sigla de la CanCan, şi foloseşte imaginea pentru a ilustra un articol despre nişte egipteni care au furat subiectele unui examen important.Dar unde greşeşte gagica şi ce a făcut până la urmă? Ei, poate nimic, dar are faţă frumoasă şi dă bine prin tabloide, fie că e şatenă sau brunetă, fie că e britanică sau egipteană. Cum să nu iubeşti presa de scandal românească?

0 Response to "Scandal, sport şi două tipe"