Diaconescu în chiloţi de table

Am trăit s-o văd şi p-asta! Mi-a spus azi un coleg că a văzut faza în direct, dar nu am crezut că e chiar aşa grav...

Ai zice că OTV e o jucărie de-aia de copii, la cutie, cum era pe vremuri Să ţesem frumos, dar în varianta TV. Îmi şi imaginez că ar fi o afacere bună să vinzi kituri Do It Yourself TV cu

  • garsonieră
  • frecvenţă de emisie
  • un caz de dispariţie/crimă atroce/viol cu babe
  • doi cocalari
  • o tipă machiată strident care îşi dă cu părerea deşi nu ştie despre ce vorbeşte
  • un câştigător de categoria a treia de la Loto
Într-o seară, în lipsa vreunui subiect real de conversaţie (ca, de exemplu, ce mai face Elodia?, când se apucă Madga de spălat maşini? etc.), Dan Diaconescu joacă table în direct cu Florin Călinescu. Exact acelaşi lucru pe care l-aş fi văzut dacă aş fi trecut prin parc pe la seniori (deşi era riscul să văd şi şah pe acolo, şi să-mi explodeze creierul), atât că Dan Diaconescu şi Florin Călinescu nu purtau doar maieu alb pătat cu transpiraţie şi ciorbă de burtă.

Altfel, nimic senzaţional. În asta constă savoarea OTV, în amestecul de reality tv, producţie regizată, scandal şi talk-show... Dar eu mă întreb de ce nu a apărut în dreapta imaginii un poll cu SMSuri, să pună lumea pariuri.

Cine va câştiga jocul de table?
  • Dan Diaconescu - 60%
  • Florin Călinescu - 40%
Aşteptăm şi alte megavedete la OTV, să vedem cum îi bate Diaconescu pe Ogică la poker, pe Oana Zăvoranu la bambilici şi pe Vadim la Monopoly.

Iaca şi înregistrarea, să nu zici că vorbesc tâmpenii.

0 Response to "Diaconescu în chiloţi de table"