Tusea şi junghiul... fără junghi

În principiu am stomac tare. Dar cred că am ajung microbofobă după porcăria execrabilă de reclamă pe care am prins-o în weekend la TV. Era cu o copilă care îşi ţinea ziua de naştere cu nişte prunci nebuni (ca, de altfel, toţi pruncii de vârsta respectivă la social gatherings). Fază la care mami îi aduce un tort drăguţ, cu căpşuni, frişcă şi alea alea.

Copila izbucneşte într-un acces de tuse incredibilă, pe care aceeaşi mami o rezolvă rapid cu ceva sirop de tuse inovator... Tortul se împarte totuşi între copiii prezenţi şi se papă tot. Asta e pe sistemul "De copilul meu îmi pasă, restul n-au decât să mânânce microbii fică-mii, doar aşa se călesc!"

Dacă au interzis-o pe aia cu Dorel, să facă bine să se sesizeze cineva să o scoată şi pe asta de pe post.

0 Response to "Tusea şi junghiul... fără junghi"