Avem o femeie frumoasă. Cum procedăm?

... o facem să arate ca o păpuşă gonflabilă şi folosim pozele în campanii publicitare. Cu alte cuvinte, ceea ce a păţit Jessica Alba. Când am citit titul articolului acesta (Jessica Alba şi magia Photoshop), mă gândeam că dau peste cine ştie ce poze cu ea nemachiată, grasă, cu şunci şi cu coşuri, retuşate ca, mai apoi, să arate ca o superdivă.

Dar nu. Am dat peste nişte poze cu o femeie frumoasă, însă făcute mai mult sau mai puţin contra luminii. Adică vezi-Doamne (vorba lui Cristoiu) nu îi strălucea destul pielea, aşa că tipii de la butoane (probabili nişte tocilari lifeless care îşi petrec toată ziua în faţa Photoshopului şi nu au contacte cu femei adevărate decât prin Facebook) au retuşat pozele respective. Îi atac astfel pentru că, dacă ar fi văzut femei pe viu în ultima vreme, ar fi ştiut că pielea unei femei nu arată ca un cauciuc la mâna a treia.

Bun, trecem de piele. Dacă ea zâmbeşte uşor melancolic, nu are rost să îi umfli buzele şi să-i dai o expresie de femme fatale, pentru că nu asta a vrut fotograful de la ea. Am păţit şi eu odată ca în 10 minute buzele mele să crească aşa. Se rezolvă cu Xyzal, Prednisonă şi o zi de mucit batiste. Faină imagine am acum despre pisicuţa voastră de plastic...

Next: Jessica Alba nu are 2 metri şi 34. Ghiţă Mureşan are 2 metri şi 34 şi nu mi se pare deloc sexy. De asemenea, femeile au fund, şi picioare. Crăpăturile fustelor au fost făcute ca să li se vadă picioarele, deci poate nu este o idee bună să le subţiezi picioarele tipelor chiar aşa încât crăpătura fustei să nu mai arate nimic.

E pur şi simplu ilogic. Dar poate eu (şi eventual BadPitzi) suntem urâte şi de-aia nu ne plac transformările femeilor în păpuşi stereotipice. Nu înţelegem arta care stă în spatele acestei campanii.

0 Response to "Avem o femeie frumoasă. Cum procedăm?"