Hold 'em!

Uite o ştire interesantă. Un amărăştean din Lacul lui Baban ştie poker. Şi nu numai că ştie poker, dar aseară, în focul unei partide tensionate, şi-a pariat toate câştigurile, căruţa cu cei doi cai (nu, nu avea şasă), ceasul şi nevasta. După cum v-aţi şi aştepta, le-a pierdut pe toate. Printre altele, tipul spune clar

Nu am niciun viciu, nu beau, nu fumez dar m-a luat apa in noaptea aia si am sperat sa-mi recastig pierderea
Apoi, ca să se complice puţin lista personajelor implicate, se bagă şi Maricela, mătuşa pokeristului, care clarifică problema:

Eu cred ca se vor impaca. Am auzit ca nici baietii aia nu au vorbit serios si ca si-au batut joc de pacatosul asta
În vreme ce comisarul-şef Săndel Doagă afirmă că nu a primit nicio reclamaţie. Alţi aruncători cu părerea de pe net sunt convinşi, totuşi, că băiatul nu prea arată a purtător de ceas... d-apoi a pokerist! Ei bine, tocmai asta îl va ajuta în carieră, dacă hotărăşte să continue: e dispus să rişte orice şi are un pokerface atât de bun încât nici nu seamănă a pokerface.

Din partea mea, toată stima pentru băiatul ăsta. Leo băiatule, perseverează!

Lady Gaga- PokerFace

0 Response to "Hold 'em!"