Virus detected

Încep să mă satur de virozele astea... Circulă pe la noi prin şcoală (şi din câte am înţeles, nu numai) o formă destul de cretinuţă de viruşi cu febră şi tuse, ceva de groază. Cred că e pentru prima dată când sunt bolnavă şi nu simt nicio înrăutăţire la nivelul nasului, ba chiar simt toate mirosurile mai bine decât înainte (se ştie că într-o şcoală în care se schimbă sălile e foarte tare să simţi şi transpiraţie, şi varză călită cu ceapă de la cantină, şi miros de creier ars într-un interval de 60 de minute). Scandalos, nu alta!

În rest, se pare că febra îmi afectează şi capacitatea de a scrie coerent, de a găsi ceva inteligent de zis şi de a funcţiona în mod acceptabil. Aşa că mă tem că în această perioadă nu voi fi cine ştie ce sursă de dume. Deci revin când am sub 37 de grade şi o dispoziţie mai bună.

Mult noroc celor pe care i-a lovit deja viroza (Cristina, Miclăuş, Victor, TLP, dacă nu mă înşel şi Dan) şi celor care aparent şi-au mai revenit (Mihai, Sălă). Celor pe care am tuşit astăzi le urez acelaşi noroc, plus că o vitamina C mi s-ar părea o idee bună în locul vostru.

3 Response to "Virus detected"

  1. Anonymous March 18, 2009 at 9:37 PM
    Poti sa ma treci si pe mine pe lista... Sau se pun numa' bolnavii din 11I1? Sa te faci bine! ;)
  2. Anonymous March 18, 2009 at 9:38 PM
    Poti sa ma treci si pe mine pe lista... Sau se pun numa' bolnavii din 11I1? Sa te faci bine! ;)
  3. Unknown March 18, 2009 at 9:43 PM
    Considera-te adaugat, Miclea... Nu e o lista exclusiva, ci mai degraba un pomelnic :)