Există şi răutate

Am vorbit mult pe blog (şi) despre relaţia dintre un părinte şi copilul său, din postura de copil şi din postura de observator obiectiv... Până acum, toate cazurile care m-au scandalizat le-am pus pe seama inconştienţei, naivităţii, lipsei de educaţie, slăbiciunii părinţilor faţă de plânsetele şi rugăminţile unor prunci răsfăţaţi. Dar încep să îmi dau seama că există şi răutate. Există şi femei care vor să strice viaţa copiilor din simplul motiv că viaţa lor a fost nefericită...

Spre exemplu tipa asta din Marea Britanie, care îşi hrăneşte bebeluşii cu pastă de cartofi prăjiţi de la McDonald's şi cumpără lăpticul copiilor tot de la acelaşi lanţ internaţional de fast food. Da, ştiu că am mai tratat odată problema copiilor obezi, al alimentaţiei tâmpite şi al exceselor, dar asta e cu totul altceva. Nu copilul speculează aici slăbiciunea mamei, ci mama îi hrăneşte cu totul anormal, deşi e perfect conştientă de consecinţe. Nu îi cumpără copilei de 6 ani o îngheţată pentru că se smiorcăia, nu îi cumpără un burger băieţelului de ziua lui, ci pompează grăsime în proprii bebeluşi. De ce? De rea. Eu, care mă strădui să nu fac astfel de dihotomii, cred că această femeie este o mamă rea.

Că cică le place?! Sunt bebeluşi, pe mine nu m-a întrebat nimeni dacă îmi place piureul de mere sau dacă nu cumva prefer lapte cu ciocolată în biberon. Şi trăiesc bine-mersi. Acum nu mai mănânc piure decât de cartofi şi nu suport laptele gol, dar în cazul copiilor ei, când copii vor trece de la piure la mâncare solidă, mai mult ca sigur că se vor îndrepta spre McDonald's.

Nu, nu am nimic nu McDonald's sau cu oricare alt fast food, chiar şi eu mănânc destul junk food. Nu am nimic cu oamenii graşi/grăsuţi, dar e clar că mama asta e atât de frustrată de propria greutate, încât s-ar simţi mai bine să îşi îngraşe şi copiii până la dimensiunea ei... Leanne Salt, sau cum te-o chema, la sală cu tine! Eu să fac justiţie cum face Becali, până n-ai avea un body mass index rezonabil, aş ţine copiii ăia departe de tine! Şi nu cu liposucţie şi alte de-alea, cu transpiraţie, cu febră musculară şi cu respiraţia întretăiată.

Şi să văd cum mai scoţi cămaşa că cică le plăcea pasta de cartofi prăjiţi, atunci când copiii or să te înjure pentru că le-ai distrus şansa la o viaţă normală.

0 Response to "Există şi răutate"