Oă. Addendum

Astăzi am izbucnit în râs. Nu, nu mi-a zis nimeni vreun banc bun, pentru că însăşi viaţa bate orice banc [ştiu, clişeu]. Ştirea e veche, din câte am înţeles, dar face toţi banii. Aşadar, un ou gigant încondeiat a fost sfinţit în Suceava.

Aţi citit corect. Selectez din videoul de prezentare cele mai bune citate:

"oul va fi un simbol al Sucevei şi al Bucovinei"
Rău am ajuns dacă simbolul unor teritorii este un ou. Păi râde şi Adrian Năstase de voi, care după ce i-aţi numărat ouăle acum le folosiţi pe post de simboale. Înţeleg să reprezinţi planeta folosind harta, să reprezinţi nazismul prin zvastici şi ambulanţele prin cruci roşii... Dar să văd că un ou uriaş reprezintă Suceava şi Bucovina este peste puterile mele de imaginaţie.

"ce vedem noi aici este o exteriorizare a sufletului nostru, aşa cum gândim noi"
Credeaţi că oul e numai un simbol al pământurilor? Pfff... Sunteţi slăbuţi rău cu intelectul. Oul înseamnă mult mai mult, înseamnă sufletul nostru şi natura umană întrupată.

"statuia lui Ştefan se uită la acest ou-monument"
Priviţi, măreţe umbre, Mihai, Ştefan, Corvine, româna naţiune şi număraţi-i ouăle-monument. Până de curând credeam că cel mai stupid monument e cel al comuniştilor de aici din Cluj, cel în formă de paralelipiped [apropo, ştiaţi că în noile cărţi de mate nu le mai zice paralelipipede, ci cuboide? o fi tot vreo reformă a Ecaterinei?] găurit, dar un monument în formă de ou le bate pe toate.

"autorităţile sucevene vor amplasa în oraş plăcuţe indicatoare care vor arăta drumul spre oul din Cartea Recordurilor"
Şi, zău, să nu îţi vină să râzi? Toată situaţia este atât de absurdă, atât de ciudată... Oameni, e un OU. Atât. Un ou. Un OU foarte mare, dar un ou, nu un monument. Sunt eu demodată şi n-am simţ arhitecturalo-estetic?

0 Response to "Oă. Addendum"