Etimologia numelor

Să mai aud vreodată pe vreunul că zice că etimologia numelor e un indicator corect al personalităţii sau aparenţei omului, că îl pocnesc. De exemplu, azi mi-a trimis soră-mea un link spre etimologia numelui Naomi:

NAOMI
Gender:
Feminine
Usage:
Japanese
From Japanese 直 (nao) "honest, straight" and 美 (mi) "beautiful".

Say whaa'? Naomy, saracul de ea, nu e nici straight, nici beautiful, după umila mea părere.

Linkuri:
[sursa]
[o poză cu Naomy, vroiam iniţial să o pun aici pentru efect dramatic dar m-am răzgândit din motive estetice]

2 Response to "Etimologia numelor"

  1. Flory, sora-ta dealtfel July 20, 2009 at 8:06 PM
    probabil ca nu merge pentru ca "Naomi" e barbat si la explicatia numelui scrie feminin
  2. Anonymous September 18, 2009 at 5:12 PM
    naomi e nume de fata iar naomi al romaniei e travestit deci e normal sa fie la feminin pt k travestiti isi pun nume de fete k nume de scena sau cum le considera ei