18+

O prietenă, al cărui nume nu îl voi dezvălui de dragul data privacy-ului, auzind că am călătorit cu cuşeta, s-a declarat entuziasmată de ideea sexului în tren. Că cică precis ar fi incitant şi interesant.

Păi vedeţi ce face educaţia sexuală făcută în faţa televizorului? Nu am spus eu destule despre cât de aiurea mi se pare ideea cu zecile de mii de lumânări, sau cea cu petalele de trandafiri împrăştiate prin casă pe care apoi tot gagica tre' să le strângă când face curat? Realismul, oameni buni, realismul! Acesta este cheia! [ultimele două fraze sună a Settembrini, prietenii ştiu de ce]

Auzi acolo, sex în tren. De parcă ar încăpea într-un pat de cuşetă doi oameni unul peste altul...

[minorii şi mama... scuze.]

4 Response to "18+"

  1. blitzkrieg October 23, 2009 at 11:17 PM
    daca chiar poti calatorii la cuseta, de ce nu ? oricum nu dormi tot drumul.
    rau ar fii daca deraiaza trenul.
  2. Anonymous October 25, 2009 at 5:05 PM
    la cuseta e mai greu, dar la vagonul de dormit la clasa I este loc destul..:d atata tot ca se cam aude orice zgomot alaturi:) Dar e chiar comod si intim si confortabil si tot..;))
  3. Anonymous October 29, 2009 at 10:36 PM
    Poate fata e masochista si nu stiti...vrea la inghesuiala =))
  4. Anonymous October 30, 2009 at 7:09 PM
    Eu am facut sex in tren, nu chiar la cuseta dar am facut si as repta oricand experienta. indoteauna este plina de adrnalina si un surplus de placere.