0h, J00lie!

Am descoperit muzica perfectă pentru programare. În sensul că mă simt cel mai în largul meu în C# când îmi sună în urechi Shakin' Stevens. Oh, Julie!, Lipstick, Powder and Paint, chiar şi Cry just a little bit sunt fenomenale. Merg obiectele si bazele de date pe ele ca pe apă, parcă tastatura le-ar scrie singură [hm, sau IntelliSense-ul?].

Chiar sunt curioasă pentru voi ce înseamnă muzică de programat. Asta având în vedere că am destui cititori din domeniu. Vă invit să lăsaţi nişte commenturi. Ciao!

4 Response to "0h, J00lie!"

  1. Ionutzu November 17, 2009 at 3:55 PM
    Eu de obicei am o amestecatura din de toate in general rock, hip-hop si ceva house. Si nush cum pica dar vin unele cantece chiar la fix, cand nu merge ceva, o balada d-aia trista, cand ar trebui sa iasa ceva, o chestie gen matrix sau apocaliptica. Nush, in general cel mai bine merge muzica mai de chill-out, mai lejera asa :)
  2. delia November 17, 2009 at 4:08 PM
    samba pentru ritm, soft rock, muzica de la radio.. in nici un caz house!
  3. Anonymous November 17, 2009 at 6:56 PM
    e asta ca-ti place ce faci. nu e muzica de vina.
  4. blitzkrieg November 19, 2009 at 12:05 AM
    Any rock/metal that let's my heart pulse stay below 80 BPM