Voodoo people

Am fost aseară să îi aranjez wirelessul la vecinul de lângă bunică-mea. Partea bună e că mai parazitez și eu rețeaua din când în când, dar, bineînțeles, pentru asta a fost nevoie și de oareșce strădanie de 2 ore. Nenea nu avea sistem de operare pe calculator, nu știa să pună drivere, drept urmare a chemat un tânăr care le mai pricepea pe acolo. Tipul îi zice frumos ca nu poate sta foarte mult, eventual să vină mâine. Eu de colo, abia așteptând să îmi încerc rețeaua la bunică-mea, unde niciodată niciodată nu am avut net, zic către tânăr că pot să îi instalez eu XP-ul la nenea Cioca și apoi îi pun și driverele, nicio problemă.


Băi, s-a uitat ăla la mine cu niște ochi... Era de-a dreptul siderat. Reușește la un moment dat să îngaime: "Vai, dar pentru o fată e de-a dreptul voodoo să știe așa ceva!". Lăsând la o parte feminismul care urlă în mine să zic că toate femeile ar trebui tratate egal și că "pentru o fată" e o exprimare de un misoginism incredibil, am fost chiar flatată. Adică, e drept, nu sunt eu orice fată, dar e drăguț să vezi tipi așa uimiți în fața calităților mele. [aici deja urlă ego-ul, dă-l încolo feminism]

Ce pot să zic? It's a gift...

1 Response to "Voodoo people"

  1. Florin February 5, 2010 at 2:19 PM
    foarte tare faza, de fapt citisem undeva pe net ca e cam la moda sa fi misogin, chesita asta mi-a amintit de cenaclu. dupa ce am iesit am realizat ca trebuia sa i dau replica la Victor intr-un fel sau altul legat de faza aia cu deteriorarea pixurilor lui. Ma gandesem ca daca el deterioreáză o tipa precum face cu un pix apoi asta da misoginism. Treaba e ca te-ai sincronizat forte bine si cu siguranta tipu a inghitit in sec.