Şi când se gată, se gată cu stil

Termin liceul. Termin liceul şi nu îmi vine să cred. Am petrecut 12 ani în şcoala asta, am colegi pe care îi ştiu de tot atât timp, am profesori care îmi predau de când eram un prunc de a clasa a cincea. Îmi place să cred că şi eu am oferit multe şcolii; în primul rând respectul pe care îl merită o astfel de instituţie, apoi eforturile mele, atât cele academice cât şi cele extra-şcolare. În legătură cu activităţile mele, nu cred că mă voi schimba vreodată, cel puţin nu în viitorul apropiat, pentru că niciodată nu am căutat calea simplă, niciodată nu am suportat plictiseala şi lipsa de activitate, preferând în schimb să acumulez activitate, să am despre ce vorbi, ce face şi la ce să mă gândesc. Îmi place să muncesc cu capul, îmi place să depun efort şi, bineînţeles, îmi place să îmi fie recunoscut efortul şi succesul, dacă este cazul.


Se încheie o etapă. Dincolo de toate amintirile, dincolo de colegialitate şi de ataşament, dincolo de nostalgia care ne loveşte pe toţi, ştiu că vom continua la fel... şi totuşi diferit. Gaudeamus igitur!

1 Response to "Şi când se gată, se gată cu stil"

  1. Bianca June 9, 2010 at 3:32 PM
    Felicitari draga mea. Deli tocmai mi-a trimis o poza sa va vad in momentul acestui eveniment. Multa bafta in toate ce urmeaza.